Samenwerken als partner
Samen verrijken we het verhaal van Amsterdam
Vind jij ook dat vrouwen tot nu toe niet voldoende aandacht hebben gekregen in het verhaal van Amsterdam? Werk je dagelijks met dit onderwerp? Of heb je een ruimte en een gemeenschap en ben je op zoek naar invulling en activiteiten? Voor het project Vrouwen van Amsterdam - een ode werken we graag samen met jou, jouw instelling of netwerk.
Aansluiten als partner?
Laat het ons weten!
Stuur ons een e-mail via partners.vrouwenvanamsterdam@amsterdammuseum.nl. We horen graag hoe en wanneer je wil samenwerken. We zien uit naar je bericht!
Samenwerken
Stuur ons een e-mail via partners.vrouwenvanamsterdam@amsterdammuseum.nl. We zien uit naar je bericht!
Vragen
Kom je er niet helemaal uit, of wil je wat overleggen? Mail dan via partners.vrouwenvanamsterdam@amsterdammuseum.nl, we denken graag met je mee.
Partners
Het project wordt gemaakt in samenwerking met onder andere: de Alliantie Acties voor Zichtbaarheid, Amsterdam 750, Atria, Buurthuis Lydia, Café Saarein, Closed on Monday, De Blijfgroep, De Zaak Muurbloem, Fixdit, Geheugen van Oost, Gemeente Amsterdam (afdeling Diversiteit & Inclusie), Het geheugen van West, Jeugdtheaterschool, Museumnacht Amsterdam, Openbare Bibliotheek Amsterdam (OBA), Pakhuis de Zwijger, PAN Asian Collective, Public Art Amsterdam, Read My World Festival, ROC Amsterdam Zuid, ROSE stories, Souk Amsterdam Arabic Festival Soroptimist International, Stadsarchief Amsterdam, Stadsdeel West, Stichting van Gisteren, Stichting lezen, Stichting Prismagroep, The Black Archives, Universiteit van Amsterdam, Via Rudolphi, Vrije Universiteit Amsterdam, WBooks en vele andere partners in de stad.
Mede mogelijk gemaakt door
Het Amsterdam Museum wordt structureel ondersteund door Hoofdpartners Gemeente Amsterdam en VriendenLoterij & Hoofdpartner Educatie ELJA Foundation.
Het project Vrouwen van Amsterdam – een ode is tot stand gekomen met steun van het Cultuurfonds, Fonds21, Cultuurloket DigitALL, Mondriaan Fonds, Nederlands Letterenfonds en Stimuleringsfonds Creatieve Industrie.
Het digitale platform is ontwikkeld in samenwerking met Bravoure. De campagne en de speciale visuele identiteit van het project zijn ontwikkeld door Isabelle Vaverka.